Producten

Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling binnen is?
Wij hebben heel veel producten op voorraad, toch wil het voorkomen dat wij producten moeten bijbestellen voor jou. Let daarom goed op de levertijden die staan aangegeven bij de producten in onze webshop. Voor de volgende merken geldt het volgende:
Capezio: 3-5 werkdagen
Dance Naturals: worden per paar per klant besteld en het duurt tot ongeveer 6 weken voordat deze bij ons binnenkomen. Uiterlijk bestellen voor maandag 15.00.
Body Wrappers: 10 werkdagen. Uiterlijk bestellen voor maandag 18.00 voor een levering in de week erna.
Lidmag: Uiterlijk bestellen voor dinsdag 21.00. Deze schoenen worden per klant per paar gemaakt en het duurt 10 dagen voordat deze bij ons zijn.
Dasha: twee tot drie weken. Wij werken eraan om sneller onze producten binnen te krijgen. 
 
Wanneer worden de producten verstuurd?
Je producten worden verstuurd zodra de producten zijn afgerekend. Heb je met Klarna betaald dan heb je voor onze administratie gewoon betaald en worden de producten met de lopende levertijden geleverd.
 
Wat als er een product niet op voorraad is?
Wij importeren veel producten van buiten Europa, het kan dus voorkomen dat er iets niet op voorraad is. Stuur ons een email of neem contact met ons op via de chat. Wij kunnen je dan een tijdspanne geven wanneer de producten weer binnen zijn. Je kan dan zelf beslissen om het product te bestellen of niet.
 
Hoe weet ik of het product me past?
Bij producten die een afwijkende pasvorm hebben zetten we zoveel mogelijk bij in hoeverre dit product afwijkt. Wil je meer weten kan je altijd contact met ons opnemen via de chat, mail of telefoon.
 

Bestellen & Betalen

Kan ik zonder klantaccount bij jullie afrekenen?
Ja, je kan zonder klantaccount bij ons afrekenen. Je spaart dan alleen geen steps.
 
Kan ik telefonisch bestellen?
Ja, je kan telefonisch bestellen. Bel dan 070-2128567. Je krijgt dan of een van ons aan de telefoon, of je kan je bestelling inspreken op onze antwoordservice. Voor het juist afronden van je bestelling hebben wij nodig: Wat wil je bestellen? (productnaam, productnummer en hoeveelheid), je naam, adres, postcode en woonplaats. Je mailadres, telefoonnummer en hoe je wilt betalen. Geef daarbij aan of je via iDeal, Klarna of Paypal wilt betalen. Heb je een account? Geef dit dan ook door, dan kunnen we je bestelling sneller plaatsen.
 
Kan ik bij jullie ook achteraf betalen?
Ja, je kan bij ons achteraf betalen. Met Klarna heb je 14 dagen de tijd om te betalen. Mocht je producten retourneren worden die verwerkt in onze administratie en vergoed op je Klarna factuur.
 
Leveren jullie ook in het buitenland?
Ja, wij leveren in alle landen van de wereld. Enige landen waar wij in principe niet naar leveren zijn landen als Irak, Iran etc.
 
Kan ik mijn bestelling ook in laten pakken?
Nee, op dit moment pakken wij geen bestellingen in cadeaupapier. Met kerst pakken wij standaard elke bestelling in, tenzij er nadrukkelijk is gevraagd dit niet te doen.
 
Kan ik achteraf nog producten op mijn bestelling zetten?
Nee, je kan achteraf geen wijzigingen meer maken in je bestelling. Wel kan je contact met ons opnemen via chat, mail of telefoon om een nieuwe bestelling te plaatsen zonder verzendkosten. Mocht je een bestelling lager als €95.00 hebben gedaan en komt daarmee je bestelling boven dit bedrag dan krijg je van ons een kortingscode om en zonder verzendkosten en een reductie van de verzendkosten de extra bestelling te plaatsen.
 
Het lukt me niet om een bestelling te plaatsen, wat nu?
Ohjee! Neem contact met ons op via chat, mail en/of telefoon en we helpen je hierbij!
 

Verzenden & retourneren

Hoe Lang heb ik om te ruilen c.q. retourneren?
Je hebt 14 dagen om de producten die je wilt ruilen c.q. retourneren naar ons terug te sturen. Producten die je wilt retouren dien je eerst hier aan te melden.
 
Hoe stuur ik het terug?
Je kan de producten die je wilt retourneren terugsturen naar Miss Salsa.nl, Tomatenstraat 94, 2564CV Den Haag. De kosten voor retourneren is voor je eigen rekening.
 
Wat kan niet worden geretourneerd?
Wat niet kan worden geretourneerd wegens hygiene is ondergoed en sieraden. Producten dienen in hun originele, onbeschadigde verpakking te worden teruggestuurd. Voor dansschoenen geldt dat deze geen draagsporen mogen vertonen op de schoen en zool. Kleding die gedragen(zweetsporen etc)/ kapot terugkomt kan niet worden geruild c.q. geretourneerd. Deze worden direct naar je teruggestuurd en niet vergoed. Mocht er een technisch defect zijn aan de producten dien je dat eerst bij ons aan te geven.
 
Hoe weet ik dat het door jullie ontvangen is?
Zorg dat je alle producten of via pakketpost of brievenbuspakje van PostNL naar ons terugstuurt. Hierbij krijg je een Track & Trace code, hiermee kan je controleren of het pakje bij ons terug is gekomen. Normaliter zullen wij binnen 48 uur na binnenkomst de retournering/ruiling registreren en afhandelen.
 
Kunnen producten dezelfde dag geleverd worden en zitten daar extra kosten aan verbonden?
Direct op voorraad producten die besteld zijn voor 12.00 kunnen dezelfde dag worden geleverd. Hiervoor zijn extra kosten aan verbonden. Momenteel is dat 9,95 per bestelling. Heb je producten in je bestelling die iets langer op zich laten wachten, kies dan voor de reguliere postverzending.
 
Kan ik mijn bestelling bij jullie ophalen?
Wij hebben geen fysieke winkel, maar je kan op afspraak je bestelling bij ons in Den Haag of Bussum komen ophalen.
 
Moet ik tekenen voor mijn pakje?
Nee, je hoeft niet te tekenen voor je pakje, het kan dus door iedereen worden aangenomen. Bij bestellingen boven de 250 euro zullen wij deze verzendmethode wel hanteren.
 
Kan ik mijn adres nog aanpassen als de bestelling is verstuurd?
Nee, je kan je adres niet meer aanpassen als de bestelling is geplaatst, let dus goed op naar welk adres je het laat versturen.
 
Kunnen jullie bestellingen afleveren op een adres wat niet van mij is?
Ja, wij kunnen naar 100 adressen in je adressenboek versturen. Het is dus heel makkelijk om iemand door ons een cadeau te laten versturen.
 
Wanneer kan ik mijn geld terugverwachten en wordt de hele bestelling inclusief verzendkosten teruggestort?
Nadat wij het retourpakket hebben geadministreerd kan je binnen 14-30 dagen het geld van de retourneerde producten terug verwachten. Heb je het nog niet terug, dan kan het zijn dat we het vergeten zijn. Neem daarom in dat geval contact met ons op.
Wij storten OOK de verzendkosten terug. Bij een gedeeltelijk teruggestuurde bestelling ontvang je alleen de kosten voor de teruggestuurde producten terug en niet de verzend en eventuele administratiekosten.
 

Mijn Account

Wat gebeurt er als ik ontdek dat ik mijn gegevens niet goed heb ingevuld na het plaatsen van een bestelling?
Neem direct contact met ons op, als het pakket nog niet weg is kunnen wij handmatig het probleem voor je oplossen om ervoor te zorgen dat het pakje op de juiste plek aankomt.
 
Kan ik cadeaukaarten bij jullie inleveren?
Nee, momenteel kan je geen cadeaukaarten bij ons inwisselen.
 
Hoe schrijf ik me in voor jullie nieuwsbrief en hoe schrijf ik mezelf uit?
Door in te loggen op onze website en naar je account gegevens kan je je in- en uitschrijven van onze nieuwsbrief. Ook kan je je uitschrijven door in de link in onze nieuwsbrief te klikken! Maar natuurlijk zien we je liever onze nieuwsbrief lezen!
 
Ik ben verhuist en moet mijn gegegevens aanpassen hoe doe ik dit?
Log in op onze website en ga naar je account gegevens. Onder het tabje adressen kan je alle adressen bijwerken, veranderen etc..
 
Ik ben mijn password vergeten, hoe krijg ik die terug?
Klik onder het inlogveld op "ik ben mijn password vergeten". Na het mailadres te hebben ingevoerd wat ons systeem kent krijg je van ons automatisch een nieuw password toegestuurd via de email.
 

Privacy & Veiligheid

Is het veilig om bij jullie te winkelen?
Onze shops zijn beveiligd met een SSL certificaat, dat betekend dat al je gegevens versleuteld naar ons worden verzonden. Check altijd of er https voor de url in je adresbalk staat.
 
Hoe gaan jullie om met mijn gegevens?
Wij gebruiken je gegevens alleen voor interne marketingdoeleinden en om onze collectie op een goede manier uit te breiden. Wij zullen nooit en te nimmer je gegevens verkopen aan derden. Wel ben je zelf verantwoordelijk voor alle gegevens die je bij ons achterlaat. Als je verhuist, pas je gegevens aan of als je trouwt en je achternaam wijzigt, zo sturen wij altijd je bestellingen naar het juiste adres met de juiste aanhef.
 
Gebruiken jullie cookies en waarvoor gebruiken jullie die?
Ja, wij gebruiken cookies, zonder cookies zou je niet kunnen winkelen bij ons. Wij gaan vertrouwelijk om met alle gegevens die je bij ons achterlaat en zullen je alleen persoonlijk contacteren als wij denken dat we daar een goede reden voor hebben.
Wij gebruiken ook Google Analytics om een beter beeld te krijgen van wie ons bezoekt en wie bij ons bestelt. Wij hebben een bewerkersovereenkomst met Google, wat betekent dat de IP's zijn ge-anomiseert en wij geen gegevens met Google delen. 
 

Steps

Wat zijn steps?
Steps is het spaarsysteem bij Miss Salsa waar je spaart voor leuke gratis cadeaus of kortingen op je volgende bestellingen.
 
Hoe spaar ik steps?
Om steps te kunnen sparen heb je een klantaccount bij Miss Salsa nodig. Steps spaar je door een bestelling te plaatsen of door onze winkel aan te prijzen via social media. Ook door het uitnodigen van je vrienden om die een klantaccount te laten aanmaken geeft je recht op steps. Voor meer informatie hoe je steps spaart klik je hier.
 
Waarvoor kan ik Steps inwisselen?
Waar je steps voor kunt inwisselen is onder andere een korting op je bestelling, een paar fijne dure dansschoenen van Dance Naturals en nog veel meer. Klik hier om meer te weten te komen waarvoor je kunt sparen.