Bestellen en Betalen

Kan ik zonder klantaccount bij jullie afrekenen?
Ja, je kan zonder klantaccount bij ons afrekenen. Je spaart dan alleen geen steps.
 
Kan ik telefonisch bestellen?
Ja, je kan telefonisch bestellen. Bel dan 070-2128567. Je krijgt dan of een van ons aan de telefoon, of je kan je bestelling inspreken op onze antwoordservice.
Voor het juist afronden van je bestelling hebben wij nodig:
  • Wat wil je bestellen? (productnaam, productnummer en hoeveelheid),
  • je naam,
  • adres,
  • postcode en woonplaats.
  • Je mailadres, telefoonnummer en hoe je wilt betalen.
Geef daarbij aan of je via iDeal,Paypal of Overboeking (maximaal 250 euro) wilt betalen. Heb je een account? Geef dit dan ook door, dan kunnen we je bestelling sneller plaatsen.
 
Kan ik bij jullie ook achteraf betalen?
Ja, je kan bij ons achteraf betalen met Focum. Kijk voor meer informatie over achteraf betalen en de algemene voorwaarden op deze pagina: Achteraf Betalen
 
Leveren jullie ook in het buitenland?
Ja, wij leveren in alle landen van de wereld. Enige landen waar wij in principe niet naar leveren zijn landen als Irak, Iran etc.
 
Kan ik mijn bestelling ook in laten pakken?
Nee, op dit moment pakken wij geen bestellingen in cadeaupapier. Met kerst pakken wij standaard elke bestelling in, tenzij er nadrukkelijk is gevraagd dit niet te doen.
 
Kan ik achteraf nog producten op mijn bestelling zetten?
Nee, je kan achteraf geen wijzigingen meer maken in je bestelling. Wel kan je contact met ons opnemen via chat, mail of telefoon om een nieuwe bestelling te plaatsen zonder verzendkosten. Mocht je een bestelling lager als €95.00 hebben gedaan en komt daarmee je bestelling boven dit bedrag dan krijg je van ons een kortingscode om en zonder verzendkosten en een reductie van de verzendkosten de extra bestelling te plaatsen.
 
Het lukt me niet om een bestelling te plaatsen, wat nu?
Ohjee! Neem contact met ons op via chat, mail en/of telefoon en we helpen je hierbij!